SİEMENS'TE STAJ İLK HAFTA


Bu yazımda sizlerle siemenste yapıyor olduğum staj hakkındaki tecrübelerimi paylaşacağım.


İlk olarak saat 9.30 a kadar bekleme salonunda birazcık bekledik diğer stajyer arkadaşlarla,daha sonra görevli birisi gelip bizi toplantı salonuna götürdü.Daha önce telefonla konuşup staj tarih ve belgelerimiz ile alakalı konularda bize yardımcı olan Human Sources departmanından Selen Koparal karşımızdaydı ve bize oryantasyon tarzında bilgiler verip daha sonrada kendi staj departmanımızdan birisinin gelip bizi almasını bekledik.Staj süresi boyunca çalışacağımız departmandaki mühendis ve yöneticilerle tanıştık.Sonrada bizden bir hafta önce gelip sürekli hiçbir iş yapmadığını ve canının sıkıldığını söyleyen mızmız bir stajyer arkadaşla tanıştık şaka şaka sadece 1  hafta yalnız kalınca insan sıkıntıdan patlayabiliyor ilk öğrendiğimiz bu oldu ve daha da orijinal bir kişilik olan  itü de okuyan bir stajyerle tanıştım çok sempatik fakat biraz da işkolik :))) En son olarak ise stajın 2.gününde kendi kendine oturan yalnız ve sen stajyer misin diye sorunca baya hemşehrisini bulmuş gibi sevinen bir arkadaşla tanıştık kısaca ben baya şanslıydım psikopatı bana denk gelmedi :)))

Şimdi gelelim herkesin öve öve bitiremediği yemekhane mevzusuna gayet güzeldi şimdi kimsenin hakkını yiyemem. :D

Daha sonra hep staj defterime yazıp hiç alamadığım iş sağlığı ve güvenliği seminerine bu sefer cidden gittim, bu arada baya da önem veriyorlar.

Ama işin doğrusu pek bir iş yaptığımız söylenemez daha çok araştırma ve ilk defa siemenste gördüğüm çizim ve analiz programı PSS SINCAL ı çözmeye falan çalıştım.Bide ben elektronikçiyim staj yaptığım yer energy management biraz çelişkili ama olsun ne öğrensek kar olarak düşünüyorum.:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rasberry Pi ile Görüntü İşleme