SİEMENS'TE 3. HAFTA

   Bu hafta yine bi önceki hafta gibi geçti denebilir aslında en farklı olanı İTÜ'lüler geldi ve İTÜ'lü olunca herhalde bilgi ile beraber stok bir özellik egoist olmak.Bunu niye mi söyledim!!!
Hemen açıklayayım daha geldikleri ilk dakikada burada beraber staj yaptığım Koç da okumasına rağmen gayet mütevazi olan bi arkadaşım ile aynı oturum staj mülakatına girmişler ve dediği cümle aynen şöyle "Ben varken seni iyi almışlar" dedi gayet ciddi ve egoistliğin deriye kemiğe bürünmüş haliyle biz şok olduk tabi ki insan beklemediği için bir şey de diyemedik :))))!!!!

Yani uzun lafın kısası herkes böyledir demek istemiyorum elbette ama yine bunun gibiler çoğunluk maalesef  hayır kardeşim hem bizden 4,5 yaş büyüksün hala okulun bitmemiş daha bize şekil yapıyorsun hıamınaaa!!!!:DDDD

Neyse gereksiz insanlardan fazlaca bahsettiğime göre artık işinize yarayacak bilgiler verebilirim kendi bildiğim kadarıyla ;
- Hiçbir işi angarya olarak görmeyin excel mühendisliği yapmak dahil excel de bu piyasanın bi gerçeği, mesela ben 3 gün falan resmi gazetede yeni çıkan siber güvenlik yönetmeliğini ingilizceye çevirdim.
-Daima güler yüzlü olmalısınız çünkü herkes öyle olmazsanız garip karşılanabilir.
-Soru sormanızı söylerler ama pek bir şey öğrenemeyeceğiniz için soracağınız da bir şey olabilme ihtimali düşük:))
-Biraz tanıdığınız konuştuğunuz her mühendis ve yöneticiyi LinkedIn üzerinden ekleyin hatta samimi olmanıza göre numarasını,kartını falan alın ilerde belki işinize yarayabilir

Benden şimdilik bu kadar zaten son 1 hafta stajım kaldı :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rasberry Pi ile Görüntü İşleme

SİEMENS'TE STAJ İLK HAFTA